Online Pszichológus

HTML

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Nha Trang közelében, Ninh Van Bay-en

2011.07.01. 18:07 Sun Flower

Az elmúlt napokat ismét a Dél-Kínai tengernél töltöttük, egy csodálatos resortban. Helyileg Nha Trang közelében voltunk, egészen pontosan Ninh Van Bay-en, egy kis szigeten, mely teljesen lakatlan volt mindaddig, amíg a jelenlegi két resort rá nem épült.

Amolyan vietnami módon hosszú út vezetett odáig, mire végre összejött az utazásunk.
Kezdődött azzal a bizonyos STING Xmas partival tavaly december 7-én, melyen Tamás fődíjként felajánlotta a virtuális túrát. Erről részletesen itt írtam.

A nyertes szállodalánc öröme nagy volt, de hosszas fejtörést okozott számukra, hogy melyik hotel legyen megfotózva.
A nyeremény beváltási határidejét Tamás január 31-ig határozta meg, ezért nagy reményekkel, munkára készen utazott vissza a karácsonyi szünetünkről már január elején. Mivel én még két hétig otthon maradtam, félő volt, hogy talán le is maradok a dologról.

Persze fölösleges félni, semmi nem megy itt olyan gyorsan, hogy bármiről is lemaradnánk…
Tamás január 7-én leült a menedzsmenttel egy részletes megbeszélésre, ahol bemutatta a koncepciót, hogy hogyan is működik ez a virtuális túra a valóságban, pontosabban a honlapokon.
Változatlanul nagy volt a lelkesedés, azzal váltak el, hogy hamarosan kiválasztják a helyszínt.

Aztán teltek a hetek, és nem történt semmi. Értsd: még csak válasz sem igen érkezett Tamás e-mailjeire.

Már jócskán beléptünk a februárba, amikor végre eldöntötték, hogy az újonnan nyíló resortot, An Lam Ninh Van Bay-t szeretnék lefotóztatni. Csakhogy az áprilisra készül el. Sebaj, Tamás kitolta a határidőt.

Aztán eljött az április, majd a május is, ami alatt lecserélték a marketingest, meg még pár embert. Miután őket újra képbe kellett hozni, kiderült, hogy a resort technikai átadása május közepén lesz, csak azután mehetünk.

Persze eltelt a május, sőt júniusnak is kétharmada, a szokásos „semmi nem történik” módon.

Tamás végül megelégelte a helyzetet, és észlelve, hogy már csak tíz napunk maradt a hazautazásig, június 23-án megfogalmazott egy igen csak határozott hangú levelet. Megírta, hogy a határidő jócskán letelt, és vagy megszervezik az utazásunkat június 28-tól július 1-ig, vagy semmikor.
A mailt természetesen a cég valamennyi fontos emberének elküldte.
Majd másnap, pénteken reggel még ráerősített: elküldött nekik egy linket a Da Nangban készült virtuális túráról, és azt írta: „Na, ilyenetek nem lesz.” :)

A módszerhez annyit, hogy a nagyon sikeres vietnami üzletember barátunk adja mindig a „használati utasítást”, a tanácsokat, hogy hogyan is működnek itt a dolgok, és mi hogyan cselekedjünk...

Bevált, mert ez már tényleg hatott. Aznap délután kaptuk a telefonhívást, hogy szervezik az utunkat, hétfőn délig mindent átküldenek, a szerződést, a repülőjegyeket, stb. Mondanom sem kell, hogy hétfőn délután még mindig csak egy olyan tartalmú mail érkezett, hogy szervezik…

Tamás délután ötkor telefonált rájuk, hogy mi a helyzet, mégiscsak jó lenne tudni, hogy másnap mikor indulunk, indulunk-e egyáltalán. Így érkezett meg minden végre hat órakor.

A helyzetet tarkította, hogy én éppen egy tréningen ültem, és este 11-kor kezdtem becsomagolni, amikor végre hazaértem. Persze, sok csomagolnivaló nem volt, elsősorban a fürdőruhákra koncentráltam :)

Éjjel kettőig még gyorsan megválaszoltam minden fontos mailt, majd két órára ledőltem. A repülőnk ugyanis hajnali 6-kor indult.

De nem bántuk, mert így korán odaértünk, és az a teljes nap is előttünk állt.
Hogy ennyi körülményes előkészület után mennyi csoda várt ránk, és milyen jól teltek a következő napjaink, az jól látszik a képeken, de azért legközelebb megírom.

A recepció még a "szárazföldön" van. Jégbe hűtött kis törülközőkkel  gyümölcsfalatkákkal fogadtak bennünket

8-10 perc motorcsónakkal, hogy elérjük a szigetet. Szigorúan biztonsági mellényben :)

Közeledünk a szigethez

Becuccoltunk az egyik villába, saját úszómedencével

Kilátásunk a lagúnára, mögötte a tenger

Nem lehet betelni a látvánnyal, az érzéssel...

Burjánzó növényzet a szigeten

A fürdőszobánk szinte egy hodály, középen hintával. Háttérben a hálószoba

Mélyített fürdőkád a hátsó kertben, virágszirmokkal teleszórva

4 komment

Címkék: van tenger bay vietnam ninh nha trang dél kínai

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildiko14 2011.07.02. 09:36:54

Jaj, de szép helyen jártatok.:-) Gyönyörű. A saját medence meg egyszerűen fantasztikus. Még képeket kérünk majd. :-)Addig is jó utat hazafelé és szép, tartalmas napokat itthon!

wolfyattila 2011.07.02. 09:51:11

Te atya világ.Hát látom a luxust lehet fokozni.
Hinta :)

Sun Flower 2011.07.03. 09:12:32

@ildiko14: Köszönjük. Képek feltöltése teljesítve :)