HTML

Online Pszichológus

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

STING Xmas Drinks

2010.12.08. 12:23 Sun Flower

Nagy izgalommal készültünk a tegnap este megrendezett STING (Saigon Tourism Industry Network Group) karácsonyi partijára.

Előtte azonban még komoly erőpróbának lettem kitéve. Hétfőn megkeresett egy ausztrál, hogy szeretné a tanácsomat kérni. Leleveztem vele, hogy kedden délután szívesen meghallgatom kedvenc helyemen, a Refinery-ben, egy kávé mellett.

Ha valaki próbált már beszélgetni olyan ausztrállal, aki vélhetően valahonnan vidékről érkezett, és ráadásul az a rendkívül laza típus, aki a széken hátradőlve, a szokottnál is elkentebben harapja el a szavakat, mintha csak az arcizmait féltené a túlzott megerőltetéstől, megérti, hogy mitől izzadtam le a beszélgetés végére.
Igencsak megbántam, hogy a légkondis belső terem helyett a kinti, hangulatos kerthelyiséget javasoltam. Nem sokat segített a jegeskávé sem (Ca Phé Sua Da), pedig igazán jócskán telenyomták jéggel.

Fogalmam sincs, hogy hogyan sikerült végül egy és negyedórásra elnyúlnia a társalgásunknak, annyi bizonyos, hogy nagy megkönnyebbüléssel fogadtam Tamás telefonhívását ¾ 6-kor, miszerint kint vár a bejáratnál.
Gyorsan búcsút vettem kiváló társalkodó-társnak semmiképpen nem nevezhető újdonsült ismerősömtől és Tamástól azt kértem, hogy most legalább negyed órát sétáljunk és beszélgessünk végre magyarul, mielőtt a partihoz csatlakoznánk. Mondjuk ez a csevegés leginkább „bocs, nem hallom, amit mondasz, akkora itt a zaj” jellegű mondatokkal volt tele, Saigon utcái ugyanis alapvetően sem alkalmasak beszélgetős andalgásra, csúcsforgalom idején pedig végképp nem.

Ideje volt tehát, hogy csatlakozzunk a partihoz, melyet a „Pacharan” spanyol étteremben rendeztek, annak is a negyedik emeletén. Havi rendszerességgel járunk hasonló összejövetelekre, hogy aztán a végét várva, zúgó fejjel távozzunk…

Mostani izgatottságunknak az volt az oka, hogy a PanoGraph a felajánlott fődíj értékével kapásból a rendezvény főszponzora lett. Gyakorlatilag a fődíjat adtuk, amely egy ezer dollár értékű hotel virtuális túra.
Kíváncsian vártuk, hogy ki lesz a szerencsés, főként, hogy az ország melyik részéből érkezik...

Amikor beléptünk, annak rendje és módja szerint mi is beledobtuk a névjegyeinket a gyűjtőtálba, majd elvegyültünk a tömegben, szocializációs céllal.
Találkoztunk néhány ismerőssel, meg persze egy csomó idegennel, akiket most már szintén ismerünk:)
Kellemes beszélgetésekkel, finom borozgatással és csípős szendvicsfalatkákkal telt az este fél kilencig, amikor is végre megkezdődött a nagyon várt tombolasorsolás. A nyeremények között többnyire különböző céges pólók voltak, illetve öt szálloda ajánlott fel ingyenes vendéglátást, valamint fődijként szerepelt a virtuális túra.

A virtuális túrát egy olyan vietnámi tulajdonú hotelcsoport nyerte, akiknek országszerte vannak szállodái. Hogy melyiket kell ezek közül megfotózni, az a jövő kérdése. Az érdemi munka úgyis januárra marad, hiszen két nap múlva búcsút intünk egy időre Vietnámnak és hazafelé vesszük az útirányt.

Igazi hab a tortán, hogy jómagam a Vung Tauban lévő Imperial Hotel voucher-ét nyertem, mely a Premium Deluxe Room-ban való vendégeskedésre jogosít, két főre. Április végéig beváltható, tehát bőven lesz alkalmunk ismét a tengerben lubickolni :)

Amúgy időközben megtaláltuk azt az éttermet, ahova a múltkori tombolán nyertem az étkezési jegyet. Koreai. Búcsúképpen holnap tehát átadjuk magunkat a koreai gasztronómia örömeinek.

Holnapután pedig irány a repülőtér!
Most nehezen tudna bárki is meggyőzni arról, hogy az élet nem egy habostorta….

Tamás cége a főszponzorok sorában ...

A bárpultosok nem unatkoztak....

Partirészlet...

Partirészlet kettő...

A virtuális túra boldog nyertese....

És az Imperial Szálló még boldogabb nyertese :)

2 komment

Címkék: xmas parti sting saigon

Online Pszichológus

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfyattila 2010.12.09. 08:32:00

Sziasztok!
Szép a hotel Vung Tauban irigykedek.
Habár nekem nem jön be,túl luxus.
Én jobban szeretem az egyszerübb mindennapos helyeket,valahogy ugy mint ti.
De tuti hogy jól fog majd esni egy kis kényelem ha visszatértek vietnámba,igaz?:-)

Sun Flower 2010.12.09. 18:44:52

@wolfyattila: Szia Attila, látod, ezt meg se néztem. Csak most mentem fel a honlapjukra. Kétségtelenül nem a mi világunk, nem ezt kerestük, amikor Vung Tauban voltunk. De a nyeremény, az egészen más. Nagyon fogjuk élvezni :)