HTML

Online Pszichológus

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Búcsú Siem Reap-től

2010.05.27. 00:15 Sun Flower

Utolsó esténken Siem Reapben Andris tanácsára a Temple Bar-ba mentünk vacsorázni. Azért javasolta a helyet, mert itt esténként a jellegzetes khmer táncot, az Apsarát láthatja a nagyérdemű közönség. Valóban kihagyhatatlan élmény. Gyönyörű lányok, különleges, lassú mozdulatok, a koreográfiából jól érthető jelenetek.

Mindehhez a vacsora is nagyon ízletes és a kiszolgálás is tökéletes. Ja, és mindössze 13 dollárt fizettünk két komplett vacsoráért és két-két italért!
Amúgy Kambodzsa hivatalos pénzneme a riel, de valójában mindent dollárban számolnak, a szorzó 4000.  Ha nem kerek dollárra jön ki valaminek az ára, akkor rielben adnak vissza. De ez elég ritkán fordul elő, valahogy az egy dollár alatti számokat mintha nem is ismernék. A mozgóárusoknál minden egy dollár: egy doboz sör, egy nagyüveg víz, egy kávé, egy kókuszdió. Ennyi pénzből Vietnámban négy kókuszdiót veszek. Itt csak annyit sikerült elérni  amikor kiakadtam az árakon, hogy kettőt kaptunk egy dollárért. Ami azért nem is olyan rossz alkueredmény...

Hogy egy kicsit lesétáljunk a felvett kalóriákból, vacsora után szemlézni indultunk az éjszakai piacra. Szerencsésen szert is tettünk néhány egzotikus ajándékra, s amikor megláttuk a piac közepén álló nádfedeles Island Bar-t, nem tudtunk ellenállni egy koktéllal koccintós ünneplésnek. Míg a koktélunk készült, elszaladtam még pár árushoz újabb csecsebecsékért. Visszaérve Tamást teljes keleti kényelemben találtam :)

Éjféltájt, amikor visszatuk-tukoztunk a villába, még javában tartott a party. Ugyanis mind a khmer tolmács, mind Janó, a kint élő magyar aznap ünnepelte a születésnapját. Így aztán nem maradhattunk ki a vodka, sör, bor, pálinka kombinációból. Emlékezetes lett a búcsúeste...

Tamás a villa teraszán, a minket szállitó Toyota motorházán relaxál. Anchor sörrel. Talán ez a hamisitvány, merthogy van Angkor sör is. Megkóstoltuk, nincs különbség...
 Megkértem a biztonsági örünket a bilincs használatára. Nem annyira vette komolyan a feladatot... :)
 Apsara tánc. Gyönyörű lányok...
 ... leirhatatlanul szép jelenetek
 Pont igy találtam Tamásra, aki bekuckózott koktélokkal egy nádtető alatt, nádbútorok között az Island Bar-ban, mig én az éjszakai piac árudömpingjében válogattam.
 A hangulatnak nem tudtam ellenállni. Csatlakoztam...
 Ez már a visszaút Siem Reap-ből  Phnom Penhbe. Útközben kaptunk kinálatot a helyi finomságokból...

Nem kértünk sem a száritott rovarokból, sem a kevésbé azonositható tenger gyümölcseiből...

A konyhát látva az útmenti étteremben sem nagyon volt kedvünk rendelni semmit...

Inkább megpihentem a szobor lábánál egy zacskónyi szeletelt mangóval
 Tamás is megpihent :)

Szólj hozzá!

Címkék: tánc kambodzsa siem reap apsara

Online Pszichológus

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.