HTML

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Köszönjük, hogy velünk vagytok!

2010.02.23. 18:11 Sun Flower

 

Máris rengeteg visszajelzést kaptunk itt, mailen, és minden más komunikációs csatornán keresztül Tőletek. Reméljük, átmegy, hogy amúgy is totál eufóriában telik az életünk, de minden kedves szó, bíztatás, az érzés, hogy velünk vagytok, még jócskán rálapátol. Nem biztos, hogy minden egyes levelet, kommentet külön meg tudunk válaszolni, ezért ezúton is nagyon köszönjük, hogy vagytok, hogy követitek az életünket, hogy visszajeleztek, hogy szorítotok értünk. Szinte feldolgozhatatlan az a szeretetmennyiség, amit a búcsúbulinkon és azóta is kaptunk/kapunk. 

Azt reméljük, hogy úgy lesz, ahogyan néhányan megfogalmaztátok: hogy egy kicsit példát mutatunk arra, hogyan lehet váltani, változtatni.

Jómagam is jócskán megvívtam a harcot az élet megpróbáltatásaival, de mint szinte Mindnyájan tudjátok, Tamás az, aki mögött igazán nehéz évek és küzdelmek állnak. De tudta, hogy valahogyan tovább kell élni. Nem adta fel, mint ahogyan én sem, a reményt, hogy várhat még ránk valami. 

Valahogy úgy fogalmazhatnám, hogy mindketten a második életünket éljük. Tudjuk és naponta átérezzük, köszönjük a csodát, hogy mindezt megkaphattuk a Sorstól.

Szívből kívánjuk, hogy mindazt Ti is megvalósítsátok, amit ezidáig csak titkosan reméltetek! 

 

3 komment

Címkék: barátok szeretet

Online Pszichológus

A bejegyzés trackback címe:

https://bencsikandrea.blog.hu/api/trackback/id/tr771784484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsii 2010.02.24. 11:26:36

Szuper olvasni az élménybeszámolókat,olyan mint ha látnám magam előtt amiket írsz!:)Ha egy bőrönd nem veszik el az nem is utazás:)))látnék már képeket arról a tetőteraszos csodáról:)Sok puszi Nektek!!!

harita 2010.02.24. 21:02:21

Drága Andim! Még erre is képes vagyok Miattad: regisztráltam, hogy ide is tudjak írni és ne kelljen cikk-cakkban rohangálnod a mail és a blog között:-)))) Szóval megtettem, amit kértél...

...mert tényleg állandóan könnyes a szemem, amikor olvasom a blogodat még akkor is, amikor közben mosolygok. Ez olyan meseszerű, minden, amit írsz. De drága Andim, én egy agyonhajszolt, állandó időzavarban és időhiányban szenvedő dolgozó nő vagyok, nekem erre nincs időm, hogy én állandóan belépjek a blogodba, hogy kétszer is elolvassam, hogy mi történt Veletek, hogy egész nap azon izguljak, hogy mikor lesz már folytatás, mikor ülsz már le a gép elé...talán, ha elkötnénk az írói vénádat, akkor az én életem is könnyebb lenne, na de így, hogy már Orsi is (a koll.nőm) a blogodat olvassa és ő is alig várja, hogy írd a következőt...én pedig úszom a munkában, mert munka helyett blogot olvasgatok...,hol nevetek, hol meghatódom, mert olyan, de olyan nagyon át tudom érezni azt, amit most érzel és örülök a boldogságodnak - mert az vagy, ez tiszta sor -, és még az is jó érzés, hogy irigyellek (nem is kicsit), hogy ilyen csodahelyre jutottál el...mondjuk az már azért túlzás, hogy saját lakás meg tetőtéri napozó...:-))))))))))

Szóval írj csak drága Andim, nagyon élvezem. Napozás közben pedig kereshetsz valami melót nekem ott Vietnamban, mert a főnök előbb vagy utóbb, de ki fog dobni, ha folyton a blogoddal vagyok elfoglalva a munka helyett:-))))))

Milliószor ölellek és puszillak, Tamást üdvözlöm szeretettel
(és nem ártana, ha klónozná magát, mert sokan vannak, akik szeretnének olyan boldogok lenni, mint TE vagy Vele és szeretnének olyan szerelmet, mint amilyet Te megtaláltál (no nem magamra gondoltam, de Orsi pl. egész komolyan a rajongód és olvasód lett:-)))))))

zsofi82 2010.02.27. 18:10:15

@harita: annyira őszinte és kedves, amit írsz, hogy a blog mellett én a kommentedet is megkönnyeztem.
Mindenkinek azt kívánom, amit most Andrea és Tamás átél: merjetek lépni! Affelé, amitől a lelketek boldog lesz és megnyugszik. Mert mindegy, ki, hol és hogyan talál rá a békére, szerelemre, elégedettségre. Akkor van gond, ha nem megy oda, ahol van. Sok sikert Orsinak is! :)
süti beállítások módosítása