Ahogyan közeledik a hazautazásunk napja (már csak hatot kell aludni!!!!:)), egyre gyarapszik az otthoni elintézendőink listája.
Most felkerült egy újabb tétel…
A történet lényege, hogy anno Kábel-TV előfizető voltam és természetesen annak rendje és módja szerint mindig befizettem az esedékes havi számláimat.
Ez év elején azonban, amikor eladtam a lakásomat, valamennyi ahhoz kapcsolódó szolgáltatást értelemszerűen lemondtam.
A régi lakásomból átjelentkeztem Tamásékhoz, és persze a lakcímváltozást is minden szükséges helyen bejelentettem.
Utólag azonban elgondolkodom, hogy talán ezt mégsem kellett volna. A Tamásék körzetében dolgozó postás bizonyára gyakran emlegeti a felmenőimet, hiszen jelentősen megszaporítottam a hurcolászandó levelek számát….
De visszatérve a történethez, hónom alatt a kábel-TV vételére alkalmas box-szal besétáltam 2010. február 15-én a Mammut-ban lévő T-Home Ügyfélszolgálatra. Az pusztán mellékes tény, hogy 50 percet kellett várakoznom, míg végre felvillant a hívón az én sorszámom.
Az ügyintéző hölgy rendben átvette tőlem a box-ot, megkaptam a leadásról az igazolást, befizettem a törthónapra esedékes díjat, a hölgy megnyugtatott, hogy semmi teendőm nincs a továbbiakban, így megnyugodva távoztam.
És miután minden folyamatban lévő otthoni ügyemet hasonlóan lezártam, még inkább megnyugodva ültem fel február 20-án a Saigon felé tartó repülőre.
Egy hónap múlva azonban Dávid, az otthonra érkezett leveleink szorgalmas nyitogatója, legnagyobb meglepetésemre arról értesített, hogy megérkezett a T-Home-tól a márciusi kábel-TV számla. Majd az azt követő két hónapban is.
Májusban, amikor hazautaztunk, ismét bementem az ügyfélszolgálatra, ahol újabb 50 perces várakozást követően elmondtam a panaszomat. Azazhogy miért is kapok számlát egy olyan szolgáltatás után, amit módomban sem állna igénybe venni, hiszen a vételre alkalmas dobozt régen leadtam?
Jegyzőkönyvet kellett írnom az esetről, melyet az ügyintéző azzal vett át, hogy 30 napon belül írásban kapok rá választ.
Ez a válasz a mai napig nem érkezett meg.
Helyette azonban továbbra is minden hónapban megérkezett az esedékes számla, természetesen kibővítve a szerintük korábbi tartozásaimmal.
Aztán egyszer csak valami mégiscsak történhetett a magát piacvezetőnek nevezett cég kaotikus nyilvántartási rendszerében...
Tegnap ugyanis Dávid összesen 13 darab (!!!!!) levelet talált a postaládában. Valamennyi az én nevemre szólt és valamennyi a T-Home-tól jött.
Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy ez nem egyetlen nap, hanem két hét termése. Dávid ugyanis kb. ilyen gyakorisággal teszi meg azt a tízméternyi kitérőt, ami a postaládához vezető utat jelenti. És persze ez messze nem rosszallás, minek is koptatná a lábát fölöslegesen…:)
A lényeg, hogy kaptam 12 darab módosító számlát. Időrendi sorrendbe téve az elsőben még arról értesítenek, hogy 42 ezer forint a tartozásom. A következőben már egy havi tartozást jóváírtak, annyival csökkentették a tartozásomat. Ez ment 11 levélen keresztül, ekkorra már csak 17 ezer forintot akartak behajtani rajtam.
Dávid mail-jét olvasva kezdtem megnyugodni.
Na végre, kezdik a T-Home-nál belátni, hogy hibáztak, félreértés volt a korábbi számlázásuk. Izgatottan vártam, mit takarhat az utolsó levél. Mondjuk arról álmodni sem mertem, hogy valami "Tisztelt ügyfelünk, elnézését kérjük a hibáért...." tartalmú sorokat rejt...
Az igazi meglepetést a 12. sorszámú levél tartalmazta. Ebben kiszámlázták a 2010. novemberi előfizetési díjat és ahhoz adták hozzá a 17 ezres "tartozást"!
És a 13. levél a csúcsok csúcsa: arról értesítenek benne, hogy mivel hűséges T-Home előfizető vagyok, kedvezményesen vásárolhatok mobiltelefont.
Dávid mindig beszkenneli a leveleinket, hogy lássuk, olvassuk teljes terjedelmükben. Ezúttal azt mondtam, éppen elég, hogy a fotókat átküldte...
Még nem tudom, mit tegyek. Bemenjek ismét reklamálni az ügyfélszolgálatra, irjak egy újabb jegyzőkönyvet?
Vagy vegyek egy akciós mobilt?
Úgy gondolom, inkább megvárom a következő újabb 13 levelüket...
A levelek:
Hozzászólások