HTML

Online Pszichológus

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Visszaérkeztem Saigonba :)

2010.09.26. 16:16 Sun Flower

16 napnyi otthoni feltöltődés és „röpke” 20 órás utazás után szerencsésen visszaérkeztem Saigonba.
A hosszú utat szinesitette egy közös kávézás a párizsi átszálláskor az ott élő legjobb barátnőmmel, ajándék három óra, amolyan igazi, mély beszélgetés, amit korábban többnyire a Duna-korzón tudtunk megejteni. Igaz, itt nem a Budai Várat láttuk a kávézóból, de most nem is ez volt a fontos.

Tamás a saigoni reptéren „Anda” feliratú, napraforgós táblát lobogtatott, így könnyen egymásra találtunk :)))

Jelentem, Keleten a helyzet változatlan...
Taxi helyett szándékosan busszal jöttünk haza a reptérről, mert hiányzott már a saigoni feeling. A tömegközlekedés, a sok mosolygó és simogató vietnámi ember, és persze a monszun. Ami ezúttal visszafogottan fogadott, épp csak szemerkélt az eső...

Itthon viszont egy tisztaságtól ragyogó otthon várt, az ebédlőasztalon nagy halom trópusi gyümölcshalommal, a legfinomabb választékból.
És persze a szerelem. Lehet, hogy mégiscsak érdemes lenne Tamást klónozni…

Ezúton kérek elnézést azoktól, akikkel a mostani otthonlétem alatt nem tudtam találkozni. Voltak hiányok, sajnálom is. De zsúfolt napok voltak, és persze elsősorban Kicsi-Ábel miatt mentem, az idő javát Vele töltöttem.
Róla közkívánatra legközelebb felteszek pár fotót.

Ez most az a kép, ami az ebédlőbe belépve fogadott. És persze egy hatalmas csokor friss liliom, de a virágváza a nappaliban áll, azt most nem fotóztam...

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szerelem saigon feeling

A bejegyzés trackback címe:

https://bencsikandrea.blog.hu/api/trackback/id/tr982324635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása