Online Pszichológus

HTML

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Ruharedukció, jótékonykodás

2009.10.31. 10:33 Sun Flower

 

Ma megváltam a ruhatáram jelentősebb részétől. A Lányok bálabontást szerveztek, azaz meghirdették, hogy ki-ki csomagolja össze a megunt ruháit és csereberéljünk egymás közt. Nekem kicsit nagyobb adagot sikerült összepakolnom, nevezetesen négy zsákot töltöttem tele. Jó apropó, hogy megváljak olyan holmiktól, amit évek óta csak áthajtogatok egyik polcról a másikra, mondván, hogy majd jó lesz még valamikor, miközben nagy részét évek óta nem viseltem. A selejtezésben kérlelhetetlen voltam, jóllehet az a típus vagyok, aki állandóan gyűjtöget, aki az emlékek miatt képtelen megválni akár egy üres gyufásdoboztól is. Ezúttal a józanabbik eszemre hallgattam. Megtartottam a nyári ruhákból a kedvesebbeket, nagyon szűrten pár váltás téli ruhát és Tamással lecipeltük a kocsiba a négy hatalmas zsákot. Azzal engedett utamra, hogy maximum fürdőruhát hozhatok haza cserébe. Ha fürdőruhát nem is, de egy szép nyári pólót sikerült becserkésznem.
És jó érzés, hogy közben még jótékonykodtunk is. A megmaradt ruhákat Rebi levitte Szabolcsba, rászoruló családokhoz.

Az asztali számítógépemet is elajándékozom. Tamás a teljes tartalmát lementette és lecsupaszította a winchestert. Holnap valamennyi tartozékával elszállítom az új kis felhasználóhoz. Mostantól már csak a laptopomon dolgozom. Mondjuk eddig is fölösleges volt a duplicítás...

 

Szólj hozzá!

Címkék: ruha jótékonyság selejtezés

Online Pszichológus

A bejegyzés trackback címe:

https://bencsikandrea.blog.hu/api/trackback/id/tr901488422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása