Online Pszichológus

HTML

Online Pszichológus

Vietnám, napfény, rizsföldek, nádkunyhó

Utazások Ázsiában, élet Vietnámban, kalandok és komolyságok. Mindez egy pszichológus tollából, fűszerezve és fotókkal illusztrálva.

Egy pszichológus naplójából

Szeretném figyelmetekbe ajánlani másik blogomat, mely pszichológiai témákat tartalmaz. Élethelyzetekről, sorsokról, mindennapokról írom le a gondolataimat. Minden érdeklődőt szeretettel várok!

Hozzászólások

Amikor azt hiszed, hogy a T-Home belátja a tévedését...

2010.12.04. 11:55 Sun Flower

Ahogyan közeledik a hazautazásunk napja (már csak hatot kell aludni!!!!:)), egyre gyarapszik az otthoni elintézendőink listája.
Most felkerült egy újabb tétel…

A történet lényege, hogy anno Kábel-TV előfizető voltam és természetesen annak rendje és módja szerint mindig befizettem az esedékes havi számláimat.
Ez év elején azonban, amikor eladtam a lakásomat, valamennyi ahhoz kapcsolódó szolgáltatást értelemszerűen lemondtam.

A régi lakásomból átjelentkeztem Tamásékhoz, és persze a lakcímváltozást is minden szükséges helyen bejelentettem.
Utólag azonban elgondolkodom, hogy talán ezt mégsem kellett volna. A Tamásék körzetében dolgozó postás bizonyára gyakran emlegeti a felmenőimet, hiszen jelentősen megszaporítottam a hurcolászandó levelek számát….

De visszatérve a történethez, hónom alatt a kábel-TV vételére alkalmas box-szal besétáltam 2010. február 15-én a Mammut-ban lévő T-Home Ügyfélszolgálatra. Az pusztán mellékes tény, hogy 50 percet kellett várakoznom, míg végre felvillant a hívón az én sorszámom.
Az ügyintéző hölgy rendben átvette tőlem a box-ot, megkaptam a leadásról az igazolást, befizettem a törthónapra esedékes díjat, a hölgy megnyugtatott, hogy semmi teendőm nincs a továbbiakban, így megnyugodva távoztam.
És miután minden folyamatban lévő otthoni ügyemet hasonlóan lezártam, még inkább megnyugodva ültem fel február 20-án a Saigon felé tartó repülőre.

Egy hónap múlva azonban Dávid, az otthonra érkezett leveleink szorgalmas nyitogatója, legnagyobb meglepetésemre arról értesített, hogy megérkezett a T-Home-tól a márciusi kábel-TV számla. Majd az azt követő két hónapban is.

Májusban, amikor hazautaztunk, ismét bementem az ügyfélszolgálatra, ahol újabb 50 perces várakozást követően elmondtam a panaszomat. Azazhogy miért is kapok számlát egy olyan szolgáltatás után, amit módomban sem állna igénybe venni, hiszen a vételre alkalmas dobozt régen leadtam?
Jegyzőkönyvet kellett írnom az esetről, melyet az ügyintéző azzal vett át, hogy 30 napon belül írásban kapok rá választ.
Ez a válasz a mai napig nem érkezett meg.

Helyette azonban továbbra is minden hónapban megérkezett az esedékes számla, természetesen kibővítve a szerintük korábbi tartozásaimmal.
Aztán egyszer csak valami mégiscsak történhetett a magát piacvezetőnek nevezett cég kaotikus nyilvántartási rendszerében...

Tegnap ugyanis Dávid összesen 13 darab (!!!!!) levelet talált a postaládában. Valamennyi az én nevemre szólt és valamennyi a T-Home-tól jött.

Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy ez nem egyetlen nap, hanem két hét termése. Dávid ugyanis kb. ilyen gyakorisággal teszi meg azt a tízméternyi kitérőt, ami a postaládához vezető utat jelenti. És persze ez messze nem rosszallás, minek is koptatná a lábát fölöslegesen…:)

A lényeg, hogy kaptam 12 darab módosító számlát. Időrendi sorrendbe téve az elsőben még arról értesítenek, hogy 42 ezer forint a tartozásom. A következőben már egy havi tartozást jóváírtak, annyival csökkentették a tartozásomat. Ez ment 11 levélen keresztül, ekkorra már csak 17 ezer forintot akartak behajtani rajtam.

Dávid mail-jét olvasva kezdtem megnyugodni.
Na végre, kezdik a T-Home-nál belátni, hogy hibáztak, félreértés volt a korábbi számlázásuk. Izgatottan vártam, mit takarhat az utolsó levél. Mondjuk arról álmodni sem mertem, hogy valami "Tisztelt ügyfelünk, elnézését kérjük a hibáért...." tartalmú sorokat rejt...

Az igazi meglepetést a 12. sorszámú levél tartalmazta. Ebben kiszámlázták a 2010. novemberi előfizetési díjat és ahhoz adták hozzá a 17 ezres "tartozást"!

És a 13. levél a csúcsok csúcsa: arról értesítenek benne, hogy mivel hűséges T-Home előfizető vagyok, kedvezményesen vásárolhatok mobiltelefont.

Dávid mindig beszkenneli a leveleinket, hogy lássuk, olvassuk teljes terjedelmükben. Ezúttal azt mondtam, éppen elég, hogy a fotókat átküldte...

Még nem tudom, mit tegyek. Bemenjek ismét reklamálni az ügyfélszolgálatra, irjak egy újabb jegyzőkönyvet?
Vagy vegyek egy akciós mobilt?
Úgy gondolom, inkább megvárom a következő újabb 13 levelüket...

A levelek:


 


 

3 komment

Címkék: t home túlszámlázás

A bejegyzés trackback címe:

https://bencsikandrea.blog.hu/api/trackback/id/tr512492421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sellőlány 2010.12.04. 23:53:54

A T-társasággal én is megjártam a hadak útját egy lemondás során. A nyakamba akartak sózni egy 30ezer Ft-os bírságot, csak mert egy év hűség után leléptem tőlük, utólag megpróbálták belemagyarázni a szerződésbe, hogy 12+1 hónapra kötötték velem. Ez persze nem derült ki nyilvánosan a papírokból, valami apró betűs részre hivatkoztak. E-mailben bombáztam az összes elérhető ügyfélkapcsolati felelőst, amiben elmeséltem az 1 év alatt előfordult összes kálváriámat a céggel, mire nagy nehezen valaki megunta és "méltányossági" alapon törölte a bírságot. Ha van papírod arról, hogy átvették a vevőegységet és azzal együtt a fennmaradó befizetésedet is igazolták (szkennelve meg tudod nekik küldeni), akkor nincs semmi veszítenivalód. Addig is bombázd őket e-mailekkel (és telefonon, amikor már itthon vagy) és csak szükséges esetben töltsd el értékes perceidet azoknak a rablóknak az ügyfélszolgálatán. Remélem, jelentkezel még a hazaút előtt... addig is örömteli készülődést kívánok.

Sun Flower 2010.12.05. 15:16:30

@sellőlány: Köszi Sellőlány! Bombáznám én őket mailekkel, de arra nem válaszolnak. Miért is tennék, végtére is a "kommunikáció" a fő profiljuk...:(
Jelentkezem még, persze. Meg azért egy kicsit otthonról is, mert hosszú lenne több hetet kihagyni a blogolással. Nekem is megvonási tüneteim lennének tőle...:)

nikkelcsapda 2010.12.21. 09:26:29

Az egyik barátom még nem kapott T-home számlát. Augusztusban beköttette csak az internetet (a VIII. kerület Uránia közeli részében csak T-home van nagyon drágán), azóta egyetlenegy számla se érkezett. Lassan 5 hónapja.. Egyszer bement az üf-ra (akkor még csak két számla hiányzott) hogy kifizesse a tartozást, gondolta a posta elkeverte.. akkor kiderült, hogy még nincs kiállítva számla! Nem tudom mi lehet náluk, de ez abszurd. Majd biztos egyszerre kiküldik..
süti beállítások módosítása